but anyway. .

I’m gonna meet one of my followers off tumblr today !!!!!!

I’m a lil excited

no offense but my favorite hobby is staying hydrated and beautiful 

Or maybe I’m just bias.. Cause naturally I’m a private person. And keep alot of my life to myself… So when I see people being very public about every aspect of their life, I’m like, but why?! … But I have to remind myself everyone isnt as chill and lowkey as I am.

I can’t wait to get a job so I can support my fast food and makeup addictions

I miss having my ass smacked

everyone who thinks I’m cute because they’ve seen my selfies online have got another thing coming tbh lol……………. cameras cannot pick up how beautiful I am in real life

love has truly been good to me

not even one sad day. . 

or minute I have had since you’ve come my way 

I hope you know I’d gladly go 

anywhere you’d take me 

image

I wish it was cock o clock ;)

breathingeasier kissesforpink

group convo with Brit breathingeasier and Sam kissesforpink ;)

I said so much nasty shit this morning

breathingeasier thekingsthoughts

*tries to take a selfie* deletes 253 photos and keeps 0

people that can get to Manhattan for $2.50 but don’t go, scare me

to those who can’t cook

if tumblr hasn’t inspired you to learn how to cook, idk what will